دخترک, خسته بوددلش گرفته بودناراحت بودامیدی نداشتکم اورده بودکشش هیچیو نداشتفقط یه چیز با ارزش داشتکه اونم تو یه شب از دست داددختر اون شب از همه چی بریدو باز شد دخترک, غمگین و تنهای قصه ما :) دل نوشته ها...
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: يکشنبه 11 آذر 1397 ساعت: 14:40